KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Själens gift

Av kilroywashere2 - 6 april 2011 09:13

Igår kom jag fram till en hel del.. jag had eegentligen en fantastisk dag!


Klev upp ch duschade, städade undan det sista inför besöket av fastighetsskötaren, som sen kom och antecknade vad jag önskade renovera i lgh:en.


Jag var ganska nervös, visa upp sitt hem sådär, men det ska man ju kunna göra om man har det städat och fint!


Och sen begav jag mig ut på en motionsrunda som avslutades med lite skrotlyftning på gymet. Var allmänt väldigt tillfreds med mig själv.


Lärdom: göra sånt man känner sig nervös och osäker inför!


Sedan läste jag en del om hur alkohol påverkar serotonin och dopaminnivåerna i hjärnan. Varför man kan känna sig gladare, lugnare efter ett para glas, men fylld av ångest dagen efter.


Att alkoholen har den inverkar är väl allmänt kännt men för mig var det ändå viktigt att förstå de bakomliggande mekanismerna.


Sen träffade jag min nyvunna väninna och drack vin med henne! Det var meningen att vi skulle ha träffats och mixa demon men det var bara jag som dök upp. Så jvla less på dem!


Vad göra??   


Ja d gick vi hem till mig och delade på en flaska vin iaf   


OCh så fick jag spela upp några av mina låtar för henne. Hon tyckte att jag hade en väldigt bra röst, så det var ju superkul! Jag behöver höra det. Bli peppad, få nåt gjort!


To get it done!


Våga.


Våga ta ansvar.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards