KilroyWasHere2

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt och oroligt. Stackarn, hon kämpar på hon!


Jag klev iaf upp direkt och tog min lilla morgonpromenad :) trots att det tog emot. Varmt ute - gud så härligt. JAg glömde ta Nazalees före men det kliade bara lite när jag sen var tillbaks hemma. Och då hjälper det faktiskt att spaya även i efterhand. Grett att slippa äta medicin och bli trött. Än så länge iaf.


Ja sen tog jag faktiskt och ringde till fastighetsfirman och frågade vad det satt i! Varför inget beslut om renovering togs? Jo men det var taget nu och de skulle ringa mig på måndag då en av dem hade semester denna vecka.


Tänk vad nervös jag är inför sådanna här uppgörelser! Ifrågasätta, ställa krav, riskera att betraktas som jobbig! Men jga frågade mig själv innan vad var det värsta som kunde hända? Och då blev jag lugnare. Jag kan ju bara göra en sak i taget, inte sitta och oroa mig för vad som ska hända om ett år!


Resten av dagen sksa jag försöka att vara här och nu. Jag ska förbereda mig inför fredagens gig. Det kommer att bli skitbra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards