KilroyWasHere2

Alla inlägg den 5 november 2010

Av kilroywashere2 - 5 november 2010 11:13

Ledig dag. Sängen, laptopen och den perfekta koppen kaffe. Ikväll - konsert mer T och vännina. Och före det after work med ett par från bandet.. Vi måste få det att funka nu! Få spelningar!!!!


Det suger annars...


Kanske spela gratis..... nja...

Kanske skriva eget som kommer på lokala radiotoppen..?...ganska bra idé..


Nu ska jag iväg på gymmet för ett body pump-pass. OCh löpning.


Trots att denna vecka varit lite tung så har jag ändå ork att göra saker! Mitt hem har nog aldrig varit i sådan ordning förr!


Fasiken vad braaaa! Jag mår bra av att ha det fint omkring mig!!!


I morgon ska jag och syskonen åka till Skruttens grav. Och de övriga nära och kära som ligger där: morbro, morfar, gammelmormor..... Och så tror jag vi åker till farmor och farfars grav som ligger på en annan kyrkogård och tänder ett ljus också! Även om vi aldrig kände farfar. Och knappt farmor.... Men jag tror jag är lik farmor på många vis.. Fast hon var nog ingen bra mamma, har jag förstått... Stackars pappa.

Ovido - Quiz & Flashcards