KilroyWasHere2

Alla inlägg den 16 november 2010

Av kilroywashere2 - 16 november 2010 01:29

Sover ända till halvtio. Skönt.


Syrran plockar upp mig i tolvtiden, och vi köper blommor till pappsen och åker dit och äter tårta.


Lite tvättstuga och lite mat och bak. Lilla syjuntan, eller Kreativa klubben snarare, kom i femtiden (vi är 4 st). God soppa och bröd. Stickning och jag som lagar kläder.


Och tar av mina rockemlen från parkasen. Den som Skrutten tyckte var så cool. Noggrant övervägande...


Jag har dock köpt en svart tygväska som jag ny har nålat fast dem på istället. Blev SÅ bra! Är jättenöjd. Så jag tror han godkänner bytet =)


Senare på kvällen tog jag en halvtimmes promenad i det underbara vintervädret   Och det kändes att SKrutten var med mig en bit på vägen. Svårt att förklara. Men behövs väl ej heller.


Inget tecken ifrån T. Och jag ringer inte.

Ovido - Quiz & Flashcards