KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

En onsdag i januari.

Av kilroywashere2 - 13 januari 2011 00:37

Fick ett meddelande från en man jag tycker är ganska intressant via FB. Mer musikaliskt intressant än annat, men ändå.. Han frågade hur läget var. Jag måste säga att jag blev förvånad. Undrar om han vill nåt..? Mer än att höra hur läget är?


Med T är det lite dödläge. Han har inte barnen denna vecka men ändå sover han inte hos mig. Jag som blivit så kritiserad när jag inte är hos dem.


Jag tycker faktiskt det är skönt. Vill inte ha sex. Tycker det är jobbigt att säga nej. Och sen - skönt att vara ensam också. Få tänka. Slippa vara irriterad. Ifrågasatt. Retad.


Har varti duktig och tränat på gymmet två dar i rad nu. Går ju upp i vikt av medicinen. Väger säkert 68kg. Och borde gå ner 5 iallafall. Men samtidigt så mår jag ju bra. Bra att träna regelbundet dock så att kilona inte sticker iväg åtminstone!


Hade ett snack med Lillebror idag också. Han sover ju inte! Han såg så sjuk ut! Hoppas han nu har ringt och bett om en tid hos läkaren, och att jag får följa med!


Oj, jag har visst glömt att ta medicinen idag! Har varit riktigt flitig annars.


Sova nu. Ska till terapeuten för första gången på länge, och för sista gången förmodligen! Jag har haft jättejobbigt att ens tala om att avsluta samtalen, och nu känns det ok. Kanske lite för ok? Som om att jag skulle kunna skita i att gå dit i morgon. Inte bra det heller. Så gör jag ju i andra relationer i dagliga livet också..... När det blir för jobbigt. Eller när de inte vill ha mig, eller sviker mig på annat sätt. Iskall blick och good bye.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards