KilroyWasHere2

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av kilroywashere2 - 25 februari 2011 23:48

Inte så bra. Det känns svart.Känner mig värdelös. Gör inget kreativt. SKulle jobba med musiken denna vecka. Det blev inget gjort. Jobb i helgen.


Bra saker idag:

  • tvättat fönster
  • bara lite vin
  • varit ute. Lite iaf.
Av kilroywashere2 - 25 februari 2011 08:15

Ensamt denna vecka.


No sign of T. Skönt antar jag. Meningen att vi ska till familjerådgivaren på måndag. Varför? Jag har inget att säga. Mer än att jag inte kan ta hans skit längre.


Positiva sker igår?

  • tränade
  • träffade väninna J- var social
  • hade ett ok telefonsamtal m Lillebror

Idag:


  • fortsätta klura på låten jag kom på igår
  • lunchkonsert i kyrkan
  • träna?
  • handla: tvättmedel, keso, tonfisk, sallad, blomkål...
  • beställa klipptid

Saker jag drar mig för att göra:

  • ringa fastighetsförvalteren
  • skicka in gamla papper från Spanien för att tillgodoräkna betyg
  • träna munspel

Vad är det värsta som kan hända..?

Ovido - Quiz & Flashcards