KilroyWasHere2

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av kilroywashere2 - 17 mars 2011 23:19

Har haft äran att vara med världens underbaraste lilla 5åring idag, en av T´s flickor   Såå söt. Hon somnade i min famn och sover nu i min säng.


Positiva saker idag som jag bidragit till:

  • varit ute på en liten löparrunda
  • är anmäld till Tjejmilen! Oh my God..
  • fnulat lite på en ny låt med basen pianot och gitarren 
  • inte druckit vin trots att jag ville dämpa obehaget jag hade i mitt bröst, ja fram till jag hämtade lill-tösen på dagis förstås

I morgon blir det lite löpning på gymet och lite styrka innan jag ska till frissan kl ett. Och så hoppas jag kunna gå på stan med syrran en sväng. Behöver byxor helst jeans.




Av kilroywashere2 - 17 mars 2011 08:54

Ja. Jag har blivit en bitch. En surkärrring som pyser ut små elaka kommentarer. Fy fan. Här måste det ändras på något!


Vad?


Jobb? Ja definitivt. Jag tror jag får trycka undan mycket frustration där.


Tankar? Jo, försöka tänka att jag är här och andra är där. Inte involvera mig i andras sätt att föra sig eller att inte föra sig.


Musiken!? Ja ja ja. Jag kan behöva få ut mina känslor på nåt kreativt vis.


Kanske ta och skriva en liten sång   

Ovido - Quiz & Flashcards