KilroyWasHere2

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av kilroywashere2 - 4 maj 2011 00:26

..känns som om jag ALDRIG kommer att träffa nån vettig!


.. jag kommer att träffa världens kanonkille och få en underbar relation!


Okej here I go...

Av kilroywashere2 - 4 maj 2011 00:14

Ok att säga "jag väljer att städa för att jag tycker om att ha fint och jag mår bättre då" istället för "jag borde, måste städa"; men jag har gått steget längre och talar om för mig själv varje dag att jag älskar mig själv! Och det känns inte så fånigt längre faktiskt!


OCH jag känner mig mindre bitter på andra människor! DEt var nog därför jag började, för att jag började känna hat - starkt ord men beskriver en del av det jag känt och nog fortfarande känner.


Hatar hatar all sjukvårdpersonal... Jävlarna som inte kunde ta hand om Skrutten!   


Pms också.


Min nyvfunna väninna M har åkt till grannlandet för att jobba över sommaren. Vi tog en krogrunda förra veckan  


Annars umgås jag mkt med Syrran faktiskt, sen hon blev singel. Roligt och intressant att lära känna varandra som vuxna. Och svårt då gamla mönster definitivt sitter kvar!


I helgen åker Lillebror och jag med moster och co till Styvfar och hälsar på. Naaaajs!

Ovido - Quiz & Flashcards