KilroyWasHere2

Alla inlägg den 3 september 2010

Av kilroywashere2 - 3 september 2010 10:29

Förkyld..


Förmodligen smittad av Lillebror. Eller resten av Sverige!


Idag begraver vi gammelmormor. Första begravningen efter Skruttens. Och i samma kyrka...


Det känns bra att T är med mig iaf. Han är nog lite nervös. Träffa The Crazy Family!


Jag orkar inte bry mig... om at vara nervös.... alla har så fullt upp med sig själva ändå..


Styvfar är här ifrån Norge också emn åker hem efter begravningen. Han har varit här i två dagar nu. Det är toppen att träffa honom, men han har med sig en syster som är mer än lovligt galen. På riktigt alltså! Så jag känner mig lite slutkörd faktiskt.


Och förkyld. Det värker i hals och huvud och näsan rinner. Det känns iofs bra att må dassigt av nåt som är reellt, nåt som "är påtagligt". Kanske därför man blir sjuk.....


Deep thoughts...   


Näe... nu må jag väl kliva upp... Mitt hem ser förresten ut som en riktig krater eftersom jag ska måla om vardagsrummet och saker flyttats in till sovrummet och stuvats om på alla möjliga vis.


Och i köket disk, disk, disk....... En bänkdiskmaskin blir nästa stora inköp!


Snörvel, snörvel.......


Lilla gammelmormor.....   

Ovido - Quiz & Flashcards