KilroyWasHere2

Alla inlägg den 14 september 2010

Av kilroywashere2 - 14 september 2010 16:09

Målar om vardagsrummet.


Äntligen är jag på väg uppåt igen efter förra veckans down. Mådde inget vidare. Mens och missad medicindag. Tydligen påverkas jag mer av det än jag trott. Kände ju inte av det något särskilt med cipralexen om jag glömde den ett par dagar..


Har idag även skickat in ett minnesord om min gammelmormor till tidngarna! Det är fasiken bra gjort av mig!!! Och det var riktigt roligt att skriva också.


Bra!!!!!!!!!!!!!!!!!


Igår hjälpte även T till här hos mig. Diskade och dammsög. Plockade undan. Och idag ringde han och frågade om jag ville ha hjälp med målningen. Snällt.


Lillebror har även varit ovanligt tillmötegående sista dagarna. Alltså han kräks inte på allt jag säger..


Vi skulle ha repat ikväll men basisten glömde bort sig och bikade i annat. Hmm. Ganska skönt ändå.


Ska gå och träna lite afrodans strax på gymmet. Skönt att komma igång igen!


Nu ska jag dricka kaffe!


Ovido - Quiz & Flashcards