KilroyWasHere2

Alla inlägg den 7 september 2010

Av kilroywashere2 - 7 september 2010 11:50

Massage genom jobbet idag på förmiddagen.


Mensvärk.


Lite ångerångest efter att jag skämtat om att jag fick mensvärk av massagen inför nästkommande kund... pinsam jag kan vara.... Och det lät kanske inte ens som ett skämt... så hon kanske tog illa vid sig.


Skäms.


Ska dit nästa vecka så jag får ta det då.


Ikväll rep. Nu ska jag förbereda lite inför målningen av vardagsrummet. Har varit sjuk i helgen och legat på soffan i stugan bara.


Och sen ta med en av T´s döttrar på stan. Fika och äta glass    


Begravningen av gammelmormor var fin. Väldigt fin. Min kära oder var med och bar ut kistan.. Det trodde jag inte om henne. Att hon ksulle orka. Det var coolt ändå av henne.

Ovido - Quiz & Flashcards