KilroyWasHere2

Alla inlägg den 27 september 2010

Av kilroywashere2 - 27 september 2010 23:38

Länge sedan jag skrev! Snart två veckor sedan sist! Jag har kanpt varit hemma; bott hos T. Nu är mitt vardagsum färdigmålat iaf. Tänk vad bra! Avslut    


Jag har även fått gammelmommas minnesord publicerat i de lokala tidningarna. Det är jag också stolt över att ha slutfört. Och att det blev bra.


Avslut.


Åh så skönt att få vara hemma. Sover ensam i natt. Skööönt. Det har kännts si sådär med T sen en vecka tillbaks. Det osm varit så bra.. Vet ej vad det beror på... Han har dåligt med ork och tålamod när han hgar sina barn. Jag mår dåligt över att inte bo hemma.


Min teraput sade nåt om att en misshandlare är väldigt strategisk. OCh jämförde det med Ts humör och utbrott, som varit obefintliga på sista tiden, sedan jag satte ned foten. Typ.


Jag blir spänd och orolig för att det ska smälla. Smatidigt kan jag ju leva så.


Lite konstigt av terapeuten att säga så... Hon verkar inte tror på mig och T..... I morgon ska jag ringa familjerådgivningen iaf.


OCh så ska jag både på masssage och till naprapaten. Kass i ryggen.


Oj oj, dags att höra av sig universitetet också om jag hade tänkte gå C-kursen, den som jag hoppade av när Skrutten dog. KSulle vilja ta de poängen....


I morgon blir det förhoppningsvis rep med bandet också.


Och träning. Stack ut och sprang sent igår. Det gick bra även om luften var rå och jag kände av astman lite, lite.


Det höll även på att strula till sig med medicinen då jag först i lördags ansökte om förnyat recept, och då had ekag ingen tablett kvar! så i morse fick jag ringa och be dem skriva ut omgående. Det funkade bra tack och lov. Vill inte vara utan i mer än en dag helst.


Åh vad det ska bli kul att få fint i lägenheten!


Kram och god natt!


PS. Moderskapet ska visst flytta närmare stan och separera från sin man. Tur för honom stackarn. Stackars min pappa om hon får lägenheten hon tydligen lagt bud på, för de blir de nästan grannar - ho ho ho!

Ovido - Quiz & Flashcards