KilroyWasHere2

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av kilroywashere2 - 4 augusti 2010 23:57

Jobbat. Har gått bra. Känner mig ganska stabil.


Igår repade vi första gången på veckor. Det gick skitbra för egen del iaf! Och det är nog väldigt bra för mig att få utlopp genom kreativiteten.


Ingen mens ännu. Magen är som en ballong.


I morgon måste jag ringa läkaren som vi betämt före sommaren, för att diskutera medicinen. Vill inte tillbaks till ångesten. Då får jag tåla tröttheten, viktuppgången och annat..


I morgon ska jag kanske träna på fm, sedan luncha med min kusin A som bor där Skrutten låg på sjukhus. Sedan ska jag ta med Ts flickor på badhuset på em.¨När jag ringde då jag kom hem och sa att jag hade tänkt komma, så sa han att han tyckte jag kunde vara hemma så jjag fick vila ut ordentligt. Det nappade jag på. Har sovit lite sämre senaste nätterna hemma hos honom så flickorna kommer nerkrypandes om nätterna. Inget fel på det men en god natts sömn skulle va gött!


Igår kom pappa hit på fm och sedan tog han med flera påsar med återvinningsprylar - snällt! Och skönt att bli av med. Jag had etänkt fixa det själv men när det flyttat på miljöstationen ter sig det projektet en aningens större än det tidigare gjort....


Har försökt läsa klart Dave Pelzers Att hjälpa sig själv, som skulle ha lämnats tillbaks idag, men har några sidor kvar ännu. Vill ögna igenom sidorna iaf. Den är fylld av amerikansk optimism och kanske är det svårt att känna igen sig men det finns en hel del inspiration att finna ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards