KilroyWasHere2

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av kilroywashere2 - 6 augusti 2010 23:22

Jobbat. Mensen kom. Skitont. Världens mage.


Panik när jag och mormor inte fick tag i Lillebror. Tills slut gick jag från jobbet och hem till honom. Han öppnade tack och lov. Hade sovit.


Han kom upp till mig och P sedan men var trött och inte alls i form. I morgon när jag åker til T i stugan så följer han med iaf. Vi hade tänkt åka nu men T föreslog att det var väl lika bra att vi blev kvar i stan så sent som det var. Jo, det hade ju jag också tänkt, men vår relation är så himla instabil. Igår bråkade vi rejält. Jag blir kan bli så arg när jag ska ha mens.


Han verkade mindre nöjd med att Lillebror ska med, han har så lite förståelse. När han fick reda på att han legat och sovidag lät han så sur så. Förmodligen tycker han bara att han är lat.


Fy fan jag blir så jvla arg när jag tänker på honom.... Fan och ju mer destruktiv den här relationen blir, desto mer böjer jag mig för hans kontrollbehov och desto mer gnällig blir han.


Fan........

Ovido - Quiz & Flashcards