KilroyWasHere2

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av kilroywashere2 - 9 augusti 2010 19:22

Ah... ett svettigt step-pass på gymet. <jag försökte ta det lite lugnt iaf med min stackars mensmage. Sedan stretch hemma framför teven och smatal med T. Ska åka dit strax.


Det var han som ringde när jag skrev tidigare men läget var lugnt; han hade inte sett att jag sms:at tidigare.


Lite ägg, morot  nu och en sardinmacka eller två ikväll. Älskar att äta sent i soffan framför teven med en kopp te!

Av kilroywashere2 - 9 augusti 2010 15:42

Tillbaks från stugan. Jag sov där ensam i natt. Dert var sååå skönt att vara själv och rå om sina tankar.


Igår skjutsade jag Lillebror till mormor. Sedan gav jag mig uit på en motionsrunda i skogen. Kände mig ledse och trött och grät en hel del. Det är inte ofta jag gör det nu. Gick av vägen och satte mig i skogen ett tag. Och det var helt underbart!! Satt och lyssnade och tittade.


Sedan gick det lättare att ta sig hem.


Känner mig så trött av alla relationer. T Lillebror mamma... Och så tänkte jag på Skrutten såklart och på alla människor som jag älskar som kommer att gå bort. Och då blir allt väldit sorgligt...


Idag målade jag klart fönstren på stugans altan iaf. Skönt. Och inann dess hade jag äran (!) att se en mus springa inne över golver. Oh vad jag skrek... Sprang ut i strumplästen ner till vattnet och ringde pappa.


Jag tycker de är så läskiga - buhu! Men jag lyckades ända ta kläder jag behövde ifrån rummet den sprungit in i. Och det må jag tycka var modig.


Blä...


Nu ska jag vila lite och sedan gå till gymmet.


är lite orolig att T ska vara sur för att jag bara sms:ade att jag var hemma, och inte ringde istället. Eller kom förbi... SÅ nu sms:ade jag igen och sa att han kunde ju ringa om han ville, och att jag sen skulle till gymmet.....


Har han en bra dag så är det inga problem men om inte, så får jag skäll sen.


Det låter ju helt sjukt detta ju.... Inbillar jag mig? Eller är jag på väg in i en destruktiv relation med en kontrollerande man?

Nu ringer det...


Ovido - Quiz & Flashcards