KilroyWasHere2

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av kilroywashere2 - 10 augusti 2010 23:06

En helt okej jobbdag till ända. Verkligen helt okej!


I morgon kommer lilla pappsen på morgonen för att börja hjälpa mig att ta itu med lägenheten. Jag får liksom inte till det själv....


Han kommer att vilja kasta det mesta.. kanske kommer jag att vilja det också......


Vi kommer även att åka hem till farbor och faster då min kusin forfarande är hemma på besök.


På kvällen har jag bokat in ett yogapass    Ser fram emot det!


Sover hemma i natt. Känns inte som om att det är ok för T men han verkade ok med det iaf..... svårt att veta med honom...


I morgon har vi betämt att vi ska prata iaf. Vi har ju ett system där vi istället för att bråka, ska skriva ner irritationen på en lapp och sedan läsa upp den under lugnare förhållanden typ en gång i veckan. Hittintills har det väl inte fungerat så bra dvs vi har inte skrivit några lappar, förutom jag då två ggr..


Pust. Det är svårt med relationer.


Nu sova.

Ovido - Quiz & Flashcards