KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Dag 114

Av kilroywashere2 - 1 augusti 2010 22:37

Jobbat klart mina två 14timmarsdagar. Är inte på topphumör.


Försov mig i morse. SNoozade klockan i en all evighet, tills den slutade ringa. Som tur var ringde T 5 min innan jag skulle börja för att kolla att jag var uppe.


Jag skyndade iväg och var bara 5 minuter sen. Grett.


Sedan ringde jag T för att dels tacka för att han ringt men även höra vad det var han ville tidigare. Nej han hade bara velat ringa och väcka mig. När jag sa att det kunde han väl inte ha varit anledning (eftersom han inte kunde ha vetat att jag sov så nära inpå jobbstart), så blev han förbannad och sa att han visst velat kolla så jag var på g. Ja, okej - men inte för att väcka mig då..


En skitsak, men bakom ligger ju att han fick spel förra veckan när jag försovit mig och ville veta vad jag gjort på natten.


Hur som helst så avlsutade vi, men strax därpå ringer han och skäller ut mig för att jag påstod att han inte ringt för att vara schysst och se så jag var uppe. Jag sa då att det jag hade sagt emot var ju att han sagt att han ringt för att väcka mig. Och då borde han ju snarare ringt en timme tidigare så jag inte kommit försent.


Han sa då att jag inte skulle märka orden så (fortsatt skitarg). Så sa han hej och slängde på luren....


Eh..jaha... ?????


Jag sms:ade "Tack för att du ringde och kollade så jag var vaken". Inget svar. Och när jag ringde nu när jag kom hem så svarade han inte.


Mogen? Nä va.. Och han närmare sig 50 år... Attraktivt med en tonåring i en vuxen mans kropp... Nä...


Suck..... any comments?


....


När kommer mensen.. Jag är på så pissigt humör....


.....


Saknar Skrutten så jag blir tokig!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards