KilroyWasHere2

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av kilroywashere2 - 11 juli 2010 14:38

Veckan har gått snabbt... Jag började jobba igår och jobbar även idag. Det går faktiskt riktigt bra.


T och jag är sams igen... Vad ska man säga...? Jag sitter och funderar på ett brev jag tänkte skriva till honom och läsa upp. Vi har bestämt att nu skriver vi ned när vi irriterar oss på något och sedan tar vi upp vad vi skrivit under lugna former typ en gång i veckan. Vi får lov att se till att göra det om det ska funka mellan oss..


I övrigt går jag omkring och ser hur gravid ut som helst..! Har världens mensmage, jag skämtar inte om jag säger att jag ser ut av vara i 5-6 månaden! Och jag har en någorlunda platt mage i vanliga fall.


Ja idag jobbar jag och det är molnigt för tillfället men varmt i luften så jag och P sitter ute. Hon lyssnar på en ljudbok och jag skriver detta.


Inför nästa veckan har jag börjat skriva ned ett träningsschema. Nu får det vara slut med allt slappande och sötätande...


Men det är svårt eftersom jag är trött, till stor del pga allergin. Och en av allergimedicinen Clarityns biverkningar är att man får hungerkänslor. Jippi.



Ovido - Quiz & Flashcards