KilroyWasHere2

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av kilroywashere2 - 17 juli 2010 01:18

Jobat färdigt. Ledig i tre dagar då jag åker till stugan.


...i grannstugan bor T's syster. Vill inte träffa dem.


Nu sms:ar T -god natt. Jag skriver god natt tillbaks och då skriver han och frågar om jag har facebookat.....


Han har det inte själv och har fått för sig att man raggar där. Bara.


Åh vad jag tycker han är dum.................


Åh vad jag är trött på honom..............


Åh vad jag är trött på mig själv..............


Sova.....................................


Må bara på minna mig själv om att jag är bra precis som jag är och jag älskar mig själv!


Fick förrresten sms av morsan som skrev aatt jag var Välkommen hem! Och att hon önksade mig och Tony en trevlig helg.


Hon hade haffat honom då han skulle plocka upp Lillebror häromdagen, och börjat beklaga sig om att vi inte haft kontakt på sex år. Och hon förstod inte vad hon hade gjort..


Jag avskyr henne! Det låter hemskt, men ofta känns det så.

Ovido - Quiz & Flashcards