KilroyWasHere2

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av kilroywashere2 - 27 juli 2010 09:20

Idag ska jag inte bry mig om någon trötthet. Om den infaller.


Idag ringer nog pappa. Stackars pappsen har börjat arbetsträna med sin onda rygg.


Jag har varit flitig och tagit medicinen varje dag nu på slutet. Med cipralexen verkade det inte spela någon roll om jag glömde ta den i ett par dar, men kanske gör det det med denna (Paroxetin).


Motion idag: gymmet och 30 min på stepmaskinen + lite styrka.


Kost: Gröt, fil, banan + te King of Puer


Sömn: 8 h ( egentligen behöver jag mer efter att ha jobbat gårdagen men får väl lägga mig och vila senare).


Någon vajsing är det nog med hormonerna i kroppen nu ändå, kanske bara ägglossningen för pms och mens är för tidigt. Kroppen känns svullen och humöret är lite lägre än det har varit.


.... näe måste nog sova nån timme till... zzzzzzzzzzz


Ovido - Quiz & Flashcards