KilroyWasHere2

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av kilroywashere2 - 21 juli 2010 23:13

En bra dag som jag mest spenderat med lillasyster på stan. Och jag har tränat både på förmiddagen och gått på yoga nu på kvällen! Wow wow wow!


Duktig kicka.


Och handlat och varit till frissan. Tar hand om mig själv.


I morgon jobbar jag, sen åker jag till stugan när jag slutat. Ska åka och tälta med T och flickorna i helgen.


Känns väl ok. Han verkar vilja sra iväg långt, för att hitta underhållnign åt flickorna.


Pust.


Av kilroywashere2 - 21 juli 2010 09:55

Målar naglarna i sängen. Lyssnar på musik och tittar på vänners foton på facebook.


Klockan tolv ska jag till frissan. Planen var att ta sig en sväng till gymmet före det. DÅ borde jag gå typ nu.. men jag har inte ätit frukost ännu. Men en promenad ska jag hinna med iaf.


Är sugen på att röja hemma. De thar jag varit länge nu. Bra! Det kommer att bli av..


Idag ska jag försöka pyssla lite med musik också: öva munspel, smmanställa några låtar...

Ovido - Quiz & Flashcards