KilroyWasHere2

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av kilroywashere2 - 15 juli 2010 11:50

En bra början av dagen...


Jag har en sockerkaka i ugnen och ska in med ett matbröd efteråt. Oh så duktig =)


Fortsatt ska jag köra två tvättmaskiner, cykla till skomakaren samt träna. Och sen jobba förstås. Men det känns ok.

Av kilroywashere2 - 15 juli 2010 00:21

Klockan är efter midnatt så får väl säga att detta ändå är en ny dag..


När jag vaknar ska jag:


tvätta


träna


röja lite alt. sola..

Av kilroywashere2 - 15 juli 2010 00:05

Jobb jobb jobb..


T i stugan med kvinnlig kompis som jag inte känner. Det är väl ok... han ville att jag skulle åka dit efter jobbet men jag pallar inte.. Har ingen lust att vara social heller.


Och i morgon jobbar jag extra från fyra. Och så hela, hela dagen på fredag.

 Tckaer ändå jag haft en bra dag. Promenerade och hämtade cykel som stod utanför Ts lägenhet efter jobbet. Bra.



Ovido - Quiz & Flashcards