KilroyWasHere2

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av kilroywashere2 - 31 juli 2010 23:05

Jag tittade in på Cornelia Björklunds blogg (http://cbjorklund.bloggplatsen.se/) som varit på intensiven en längre tid, skriver hon. Vilka kämpar det finns!    Jag vill åka dit och finnas till hands....


..........


Älskar dig Skrutten!


...


Häromdagen sa yngsta moster att mamma snakcat skit om mig igen. Ja vad ska man annars kalla det..? När hon nyligen sagt att jag inte alls hjälpte till sista tiden på sjukhuset. Men då kunde moster påminna henne om att hon själv faktiskt talat om vid ett tidigare tillfälle, att jag visst hjälpt till. Då hade hon blivit tyst och sagt att det kom hon inte ihåg att hon sagt.


Jag har det till och med skrivet i ett kort av henne, där hon tackar för allt jag gjorde för honom.


Men det känns skit när hon svartmålar en sådär. Många som inte känner mig, lär ju tro henne. Ja ja, de får tro vad de vill, men det är inte kul när ens egen mamma pratar så illa om en jämnt. Och försöker få vänner att vända sig ifrån mig.


................


Jag har jobbat idag. Det har gått bra. Jobbar i morgon med.



Tycker annars att humöret är ganska okej. Förutom att jag väntar på den kära mensen. Igen. Suck....



Ovido - Quiz & Flashcards