KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Dag 102

Av kilroywashere2 - 20 juli 2010 23:29

Dag 102 sedan jag startade denna blogg.. och ännu har jag inte yogat är vad som slår mig!


Alltså, jag hade ju satt upp några punkter jag skulle hålla mig till för att komma att må bättre! Och att yoga kontinuerligt var en av dem.


Men det har jag inte gjort. Inte en endaste gång. Så i morgon blir det nog av. Det är ett pass på gymmet på kvällen.


Jag har tillbringat helgen i stugan med T. Det har varit bra. Och hans flickor kom igår och vi hade det så mysigt så. Men man blir trött av barn...


Idag har jag jobbat. Har varit rysligt trött. Somnade när vi satt ute på eftermiddagen.


I morgon stannar jag i stan. Ska klippa håret, tvätta och röja allmänt.


Lillebror är hos mamma och hjälper dem att lägga golvvärme. Det var okej skrev han i ettt sms. Eller rättare sagt - jag ställde tre frågor och hans svarade på dem med ett enkelt - ja


Han är så underbart generös ibland...


Lillasyster har också ringt en del senaste dagarna. Inte ofta det händer. Nu var det visst kärlekstrubbel... Och funderingar på om verkligen har diagnosen bipolär sjukdom, vilket den nya läkare hade ifrågasatt.... Hmmmmmmmm.........


Jag får försöka träffa henne i morgon..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards