KilroyWasHere2

Alla inlägg under juli 2010

Av kilroywashere2 - 4 juli 2010 17:19

Jag har varit ute och cyklat på eftermiddagen vid sjön. Det var härligt men kändes ensamt. Cyklade förbi vackra villor och avundades dem.


Hur misslyckad är inte jag?!


....


T smsade och frågade om vi skulle äta middag. Nej jag ska ta hand om mig själv som du tyckte jag borde göra bättre, skrev jag tillbaks.


Sedan smsade han att han skulle vara i parken utanför mitt hus med döttrarna, och det var inte för att hålla uppsikt över mig, så jag visste det... Jag skrev att jag kunde bjuda på sockerkaka.


Han blev glad.


Jag tycker synd om flickorna. De måste undra över varför de inte fick komma och uppvakta mig på min födelsedag. Jag tänker INTE ha dåligt samvete över det...!


Men han verkar vilja lägga skulden på mig. Verkar inte förstå hur människor reagerar när man sågar dem vid fotknölarna.


Jag vill inte vara tillsammmans med honom, men jag vill inte heller vara ensam....

Av kilroywashere2 - 4 juli 2010 13:41

Ligger i sängen. Kollar Facebook, fikar kaffe och ostsmörgås. Tar igen mig efter sen kväll med god mat och vin hos moster.


Lite ångest över att jag bara ligger i sängen. Så många som inte skulle tycka det vore ok. Så många som tycker nåt.


Har varit ett par dar hos mormor. Har pratat med henne om T. Hon tycker att jag ska skit i honom. Att det är viktigast att tycka om sig själv och att man gör det bra.


Jag tycker om mig själv.


Jag gör det bra.


.....


Jag fick en cykel av stvyfars syster när vi var i Norge. Och igår cyklade jag. Och jag insåg att jag älskar att cykla! Kanske ska jag ta mig en tur nu? Och samtidigt handla nåt gott.


Idag ska jag:


sätta upp spetsgardiner i vardagsrummet


yoga - för första gången sedan jag startade denna blogg!


cykla


diska


...


Det känns ensamt. Varför ringer inte T? Träffade han nån på festen i fredags?


När/om han ringer, så vill jag ändå inte träffa honom...


Han ringde som en tok i torsdags. Ville komma hem till mormor som bor över en timme härifrån. Bara i 10min ville han prata med mig. Och mormor fick gärna vara med, borde vara med för att få höra hans versin också.


Och han ville ringa Väninna J också för att inte hon bara skulle tro på mig.


Och sen.. säger han att han vill åka till Norge igen. Till styvfar. Och vi kan prata med honom. För han har sagt till T att i en relation är det viktigt att ge och att ta....


Och det gör tydligen inte jag.....


Jag sa att inget av det kom på frågan. - Skaffa dig ett hembiträde, sa jag. - Men jag vill ha dig, sa han.


När jag frågade honom för ett par veckor sedan om han var kär i mig, så sade han att han var det ibland. Men att att han tyckte om mig.


Oh så trevligt....



Jag skiter i honom nu.

Ovido - Quiz & Flashcards