KilroyWasHere2

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av kilroywashere2 - 3 maj 2010 23:50

Det har varit en okej dag på jobbet. P gick tom och vilade i två timmar så jag fick själv en lång paus! Ska jobba extra på torsdag men inte heldag (jobbar 15h-dagar vanl). Det blir okej. Har tid hos gynekologen men P följer med dit så.. Har varit en del ledig nu efter resan .. Dessutom ska jag försöka vara ledig och åka till Norge till den 17 maj! Funderar faktiskt på att höra om Exet vill följa med... Kanske inte så smart.........


Äh, orkar inte grubbla över det nu...



Innan jag släcker ner ska jag betala räkningar. Har slarvat med det på sistone. Får liksom ingen riktig ordning...



Idag har jag ätit nya medicinen i en vecka, förutom igår då jag glömde, och idag har jag trappat upp till en hel tablett. Inga märkbara biverkningar ännu. Fy läste på Catharinas blogg om hennes ångest..!

http://mammize.bloggplatsen.se/



I morgon ska jag vila, tvätta, träna och på kvällen ska vi spela in två låtar med bandet så vi har en demo. Då får jag lov att träna lite under dagen.. Munspelandet ligger verkligen på hyllan, har ingen lust alls nästan.. Får lov att tänka om... vill inte lägga ner bluesprojektet... hmmmm...


Har sms:at lillebror att jag vill följa med honom på LSS, eftersom han utreds nu. Men han vill inte ha med mig... Det är så jobbigt när han inte mår bra och inte har nån struktur alls nästan på sitt liv. Men de hjälper honom väl får jag hoppas... Usch jag blir så ledsen.


Nu säger jag god natt. Ska se till att betala räkningarna!


Av kilroywashere2 - 3 maj 2010 15:50

Ett inlägg från jobbet faktiskt... Efter samtalet m P förra veckan tar hon nu det mera soft. Jag passar på att skriva ett inlägg..


Har börjat träffa Exet igen.....


Igår (dag26) låg jag på soffan hela dagen. Tittade på teve och sov. Länge sen jag slappade så! Rensade en av garderoberna i sovrummet iofs också. Och tog en halvtimmes promenad på kvällskvisten. Hem till Exet....


Ja ja.....

Ovido - Quiz & Flashcards