KilroyWasHere2

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av kilroywashere2 - 12 maj 2010 22:50

Nyligen hemkommen från jobbet. Väntar på att Exet ska ringa och så ska vi ta en nattpromenad. Jag sover hos honom sen.


Ja, det blir väl fel att kalla honom Exet längre.... men han får fortsätta att kallas så ändå..


Min läkare ringde idag som avtalat. Jag berättade att jag mådde okej av nya medicinen. Hon ringde när jag var på jobbet annars hade jag kunnat dragit om mitt mående där. Kändes fel eftersom P satt i rummet intill.. IV ska höras i slutet av juli om inte förr.


I morgon åker jag nog med Exet till stugan. Ska läsa  


Igår kväll kom känslan av ren lycka över mig förresten! Det var en helt underbar känsla som verkligen kändes i kroppen. Och mitt uppe i värsta pms:en! (Ingen mens i sikte än..).



Ovido - Quiz & Flashcards