KilroyWasHere2

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av kilroywashere2 - 8 maj 2010 22:24

En hel dags jobb till ända. Det har varit slitsamt. Visst lade hon sig och vilade på eftermiddagen men ville att jag skulle ligga bredvid i sängen. Det är mitt jobb så - visst. Men faktum kvarstår - jag håller på att brännas ut!


Fick iallafall klartecken från nya tjejen att hon kan ta mitt pass den 18:e så jag kan åka till styvfar i Norge över 17:e maj. Jag pratade med honom igår och han verkar må bra. Han lär sakna oss här, lillebror och mig och alla andra. Han bodde ju i Sverige i 25 år.


Jag har faktiskt frågar Exet om han vill följa med över.. han och styvfar kommer så bra överens. Det blir lite roligare så också, inbillar jag mig.Han sa att kanske.


Vi lagade mat här hos mig igår. Oxfilé med en god sallad och så delade vi på en flaska vin. Men jag var inte alls i form och var stingslig och tjafsade. Han tycker jag blir det när jag dricker, och det kan väl hända.. Sen ska jag ju snart ha mens och då blir jag verkligen lättirriterad.


Och så har det blivit lite för mycket av oss två på sistone. Han vill ju så gärna. Och jag känner mig trängd. Vill ju också, men han går ju så fort fram. Tjatar om att vi ska åka utomlands bara han och jag.


Sms:ade och bad om ursäkt idag. Ska vara snäll och trevlig mot honom. Han ska inte behöva ta allt..


Svårt...


Nu ska lägga mig, sova sju-åtta timmar och sen upp och jobba igen.

Ovido - Quiz & Flashcards