KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Dag 48

Av kilroywashere2 - 24 maj 2010 23:18

Skriver ej så kontinuerligt längre. Det har dels att göra med att jag börjat träffa T igen (Exet) och dels med att jag faktiskt mår bättre. Det känns bra. Att det är på rätt väg...


I morgon väntar 14h jobbdag. Har varit ledig några dagar nu. SKönt. Och jobbar, förhoppningsvis inte förrän lördag och söndag.


Hela dagen, så gott som har tilbringats med T. Hans yngsta dotter fyller 5 år idag. Så ett rännanda på stgan i jakt på en synth.


Sedan gymmet. Har haft en grym träningsvärk efter fredagens bodypump-pass, skönt att värma upp de stackars benmusklerna igen.


Har sedan haft tvättstugan samt tillagat ett kilo köttfärs. Så lunchen är klar tills i morgon.


Timman är sen men jag är ändå nöjd med att ha fått en del gjort. Fastighetsförvaltaren har dessutom varit hit och jag har fått nya trådbackar  en av garderoberna, vilket jag gruvat mig länge för att få fixat. Och nu är det klart    Jag ska dessutom få ordnat en del annat.


Det är bra. att jag tar hand om mitt hem.


God natt!

 
 
Ingen bild

Therese

25 maj 2010 08:59

Vad skönt att läsa att du mår bättre! Jag följer din blogg, men har inte hunnit skriva så mycket till dig (flyttat).

Hoppas nu att det är medicinen som gör dig mer stabil, hoppas, hoppas. Och att den hjälper endon. Jag har också utretts för endo i flera år, men till slut kom de fram till att det har med tarmarna att göra... Men det var efter två titthålls-op och div mediciner som ökade min vikt med 20 kg på 6 månader... Så yippie, tack för det! Nu käkar jag ett mini-piller och har inte längre lika ont. Kanske har med medicinen att göra också?!

Är så glad att läsa att du börjar få ordning i hemmet, med kärleken och att du säger ifrån när det är saker på jobbet. Var stark, du vågar det!

Många kramar, Therese

 
KilroyWasHere2

KilroyWasHere2

26 maj 2010 10:56

Hej Therese, vad kul att höra ifrån dig igen - hade börjat undra vart du tagit vägen =)

http://http:/kilroywashere2.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards