KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Dag 50

Av kilroywashere2 - 26 maj 2010 10:57

Dag 50.....


Femtio dagar sedan jag startade denna blogg! Otroligt. Känns inte som så länge..


Ligger i sängen och skriver. Har en förkylning på G. Vaknade pigg och utvilad i nio-tiden ( jobbade till kl. 22 igår) men sedan slog tröttheten till. Jag funderar på om jag kan kontrollera den där tröttheten....? Eller om det är ett sätt för kroppen att säga att jag måste ta det lugnt...


Jag blir även trött av att tänka på att jag måste ta itu  med saker och ting. Sånt jag tycker är jobbigt. Idag borde jag ringa till arbetsgivaren och säga att jag inte fått tillräckligt i lön. Och det känns skitjobbigt.


Jag blir så trött. Och jag blir så trött på mig själv. Och så tycker jag synd om mig själv för att jag är som jag är. Eller snarare föraktar mig själv, och så använder jag det som en ursäkt till att inte göra jobbiga saker - jag är för usel så det är inte värt att jag ens försöker.


Och så undviker jag ångesten och jobbiga känslor, och fortsätter att leva i min drömvärld... Som inte fungerar längre..


I morgon ska jag till terapeuten. Har inte varit där på snart en månad.  Jag tror jag kommer att ha en del att tala om ja....


Bla kommer jag att våga prata om och titta på mitt mönster i parrelationer. Det är väl värt att syna. Så mer om det senare.


Nu blev jag så trött, så trött...


Ikväll ska jag till gitarristen i bandet och spela in munspelet på de låtar vi tidigare spelat in. Så ska öva lite på det innan. Övar aldrig, verkligen ALDRIG.....   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards