KilroyWasHere2

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av kilroywashere2 - 1 juni 2010 21:48

Blurk! Måste göra nåt åt mitt utseende... Har faktiskt gått med i Facebook, och bla blivit vän med min syster samt en vän som har foton av mig utlagda. Snälla nån!


Jag har trott att det ser ok ut om jag drar ihop mitt hår i en hästsvans om det ej är nytvättat men se det gör det INTE! Skulle vara bra om jag tog mig till frissan snart också. Mitt hår mådde topp när jag åt vitaminerna Den Stora Hårkuren, så det kan vara bra att börja igen.


Har mått ok annars idag. Förkylningen på väg att passera, tror jag. T var nu istället jättedålig.


Jag börjar kl sju i morgonbitti. Jippi......   


Inget rep med bandet ikväll. Skönt. Har varit med syrran och brorsan. Tårta och promenad. Sedan ätit korv med tunnbröd tillsammans med lillebror.


OCH ..... - tvättat fönstren mot gatan!!


Stort.......


God natt, god natt!

Av kilroywashere2 - 1 juni 2010 16:22

Vilken stress av det vackra vädret... Vill mest vara inne...


Ska nu gå en sväng. Tårta hos syrran strax som flyttat hem igen =) Bäst att promenera lite innan..


Vet ej om rep hägrar med bandet ikväll. Verkar vara problem med nyckel... Vill helst inte.


Är inte på topphumör. Fick be T om ursäkt för jag varit så snäsig.

Av kilroywashere2 - 1 juni 2010 12:35

Förkylningen har utveklats till nån sorts ögoninflammation. Ögonen varar och svider. Fräscht. Det går väl över..... Jobbigt att uppsöka apotek...


Vackert väder och antihistamintabletter... Hmmm, är inte på ett strlande humör nej...


Väntar på att pappa ska komma. Kanske en fika....


BOrde tvätta fönstren..


Borde, borde...


Åh jag är så trött..!

Ovido - Quiz & Flashcards