KilroyWasHere2

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av kilroywashere2 - 15 juni 2010 12:54

Sovit lääänge idag! Till elva. Somnade ifrån datorn och Lyxfällan.


Varit pigg och på gott humör fram till nu då tröttheten slagit till. Det måste bero på antingen antidepp-medicinen eller antihistamintabletten. Eller båda två. Det känns som att ha gått in i en dimma!


Så nu har jag gått och lagt mig ett slag. Blir lite stressad av det dock.


Har diskuterat min ångest i terapin och bla kommit fram till att jag "använt" den för att undvika att göra saker och ta ansvar. Undermedvetet förstås. Nu undrar jag om kanske tröttheten fungerar lite liknande. Om det nu inte är så att medicinerna är rena sömmedlen vilket de mycket troligen kan vara!


Och allergi i sig blir man ju trött av!


Sippar pådet nyköpta téet King of Pu'er som jag nämnde i gårdagens inlägg. Det luktar ladugård! Men smakar inte alltför toket. Ska vara bra för både blodtryck och ämnesomsättningen.


I afton kommer väninna J hit. Det blir bra . Hon är bra att prata med och är rolig. T hade hittat min bortappade nckelknippa i stugan - yes! Skulle ha åkt dit idag men insåg ju att jag inte hade någon bilnyckel!

Av kilroywashere2 - 15 juni 2010 00:12

Nu går jag på semester!!!! Oj oj vilken dag på jobbet - allt som bara jag anförtros skulle ju göras såklart. Så det blev till att jaga bikini, klippa håret, ta fram kläder till resan nästa vecka etc.


kom hem kvar töver elva och har tagit mig ett litet glas rött. Skål för ledighet!


Vi var även på en tébutik idag och jag köpte ett té som främjar matsmältningen och det kallas även för bantarté. Jag går verkligen upp i vikt av nya medicinen. Väger mig inte men känner ju att så är läget!


Nu längtar jag till sängen!


Har varit nyttig idag. Och haft fullt upp på jobbet också. Lite dumt med tanke på hur slut jag blir men har iallafall rört på mig då.


Nu sova.


Eller titta på tv3play på nån repris av Lyxfällan, I like =)


Ovido - Quiz & Flashcards