KilroyWasHere2

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av kilroywashere2 - 10 juni 2010 08:51

Mycket härligt väder idag. Känner att jag kan peppa mig själv iaf, trots att jag känner mig trött och hängig. Har nog vaknat lite för tidigt men får väl lägga mig och sova lite i solen.


Ska åka med T till stugan vid sjön. Det är fint där, lär ska hjälpa honom att skrapa huset men det kan vara skönt att göra nåt också.



Har förresten skrivit texten till en halv blueslåt på svenska här på morgonen!! Jag ska baske mig få till nå bra!!



Av kilroywashere2 - 10 juni 2010 00:13

Det är underligt när det gäller min trötthet.. - jag är förvånansvärt pigg när jag jobbar, i jämförelse med när jag är ledig...!


Jag träffade iofs en av de andra assistenterna idag som sa att hon också är så otroligt trött när hon är ledig. Och jag vet att den tredje också känner så...


Hmmmm......


Dags att byta jobb... Snart semester dock; mindre än en vecka kvar


Repade med badent igår. Gick rätt skit. Men känner efter det ett jklar anamma - att nu ska jag börja repa på egen hand också. Både sång och munspel. Ska skriva egen låt till nästa gång. Ska bli så bra så killarna kommer att baxna!!! Sådeså!


Munspelmicken från USA anlände idag! Jippi! Och pappa ska betala den!

"Jag har ju sagt att jag ska göra det", sa han när jag försökte säga att han inte behövde stå för hela kostnaden. Bra ändå, för har lite ont om pengar denna månad.


Känner mig också stressad över att jag inte mår så bra längre.... att jag är trött, nedstämd, irriterad. Har varit det i en vecka nu. Kanske pms...? Men hade hoppats på att den inte skulle vara så märkbar längre efter jag bytt medicin......


Läste information om Rosenterpi som jag varit på två ggr nu, och därstod att det inte var lämpligt om man åt psykofarmatika! Hmmm, det skulle hon kanske ha berättat om, kan man tycka.....?


I morogn kommer Väninna J hit på kvällen. Vetg ej hur T ("Exet") kommer att reagera på det. Vet att han inte tycker vi ses tillräckligt ibland, och denna vecka blir det lite mindre då jag jobbar en del, plus att jag ska gå ut på lördag och gästartista när vänner spelar på en pub.... Han vill inte följa med och det är nog bäst eftersom vi inte dragit jämnt förrut när alkohol varit inblandad....


Känner inget direkt sug efter vin iallafall. Bra.


Orolig för lillebror som slutat praktiken hos morbror. vad ska han göra nu. Är lite sur på T som halvt om halvt lovat honom sommarjobb men sedan verkar det inte bli nåt....


Ovido - Quiz & Flashcards