KilroyWasHere2

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av kilroywashere2 - 13 juni 2010 21:48

Gårnatten var väl sådär... Spelade munspel på deras version av Jimi Hendrixs Red House... Trodde jag skulle spela mer men sångaren/gitarristen verkade inte vara särskilt pigg på att jag skulle spela överhuvudtaget. Så det kändes lite dumt. Men men.....


Mensvärk ännu. Och bakis. Lite.


T km och hämtade mig inatt iaf. Trodde han skulle vara sur men de tvar han inte.


Äter godis, chips och dricker cola idag. Inte nyttigt, Men got så in i bomben!


Följer fotbolls-VM lite slött.


Planerar att åka till Norge med T.. han vill att vi målar stugan klart först. Och så ska det synka med att han har barnfri vecka också. De kanske blir så att jag får åka själv, men det vill jag ju inte....


I morgon jobbar jag sista dagen före semestern =)


Det känns bättre med T nu =)

Ovido - Quiz & Flashcards