KilroyWasHere2

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av kilroywashere2 - 29 juni 2010 23:22

Jag har haft en okej fördelsedag efter omständigheterna. Fick en svacka och sov en timme. Och sedan fortsatt trött av all stress med middagslagningen. Jag gjorde en tomatpaj och en räkpaj. Båda mostrarna, två kusiner, pappa m fru och Lillebror var här. Syrran kom på fika tidigare under dagen.


T ringde i morde. Hans döttrar sjöng. Sååå söta   


Sedan ringde han och fortsatte å¨samma spår som iår. Jag sade att jag fyllde år idag och skulle ha folk på besök idag och skulle orka med det också.


Då avslutade han.


Sedan ringde han och sa grattis och sen hejdå.


Jag har pratat med Väninna J, pappas fru och moster. Behöver kanske bekräftelse på att det är inte sant som han säger. Att det finns de som skulle vilja ha barn med mig......


Lyssnar på en ljudbok. Det andra målet av Jonas Karlsson. Bra!

Ovido - Quiz & Flashcards