KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Dag 81

Av kilroywashere2 - 28 juni 2010 15:25

Nyss hemkommen ifrån Norge. Och nyligen utskälld av T.


Jag är inte värd ett skvatt.... -Vad ska du med henne till, hade hans syster undrat förra veckan.


Och nu blev han helt galen när jag klev ur min bil, han hjälpte mig in med packning och för att jag och min min lillebror sedan inte erbjöd oss att hjälpa honom med att åka och handla och hämta hans barn. Han ville jvligt gärna veta vad vi skulle göra nu!!


Ja han ringde och var helt galen. Sdan kom han förbi och slet upp dörren och vräkte ur sig precis vad han tyckte om mig...


Att jag fann mig i allt, hur skräckslagen han är över att göra mig med barn eftersom jag inte ens kan ta hand om mig själv! Han kunde inte tänka sig att någon ville det med mig. Ingenting händer med mig, att jag måste börja ta tag i mitt liv och hur bra det var att han sa allt detta till mig nu.


Och min trötthet - det måste jag ju också börja ta tag i!


Och jag satt på hallsoffan och grät. Sedan när han ville ta om mig gick jag och låste in mig på toaletten. Han bad att få ge mig en kram. Men jag gick inte ut.


Sen har han varit här och ringt på efter att han har hämtat tjejerna också. Och gått utanför med dem och letat mig i parken. Och ringt två gånger och lämnat meddelanden.


Jag har inte lyssnat på dem.


Nu sitter jag med rödgråtet ansikte och skulle mycket gärna vilja gå ut i solen som jag inte sett till på många dagar. Men han har vidrört det mest skamfyllda i mig. Att jag är ingenting att ha. Att jag är en omogen skitunge, precis som min mamma säger. Som bara tänker på mig själv. Som har en masssa kapacitet men som inte gör något med den.


Och vad var det för fel på mig som inte erbjöd mig att hjälpa honom nu när vi kom hem. Jag sa som det var att jag inte tänkt på det ens - vad skulle jag kunna hjälpa till med? Han säger ju själv att barnen blir mer bråkiga och upptrissade när jag är med...


.......


Nu har jag lyssnat på meddelandena. Han tycker vi kan fortsätta diskutera detta och inte bara stoppa huvudet i sanden. Och det är något han har velat tala om länge.


Hör int ejag av mig ikväll så betraktar han förhållandet som finito.


Jag vet inte om jag ska kunna ta detta....... Han var helt galen och stirrade vilt omkring sig.


Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.........


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards