KilroyWasHere2

Alla inlägg den 8 april 2010

Av kilroywashere2 - 8 april 2010 23:23

Hej och hå!


Idag har jag varit en rätt glad tös, även om jag inte hållit mig till uppsatta "regler"...


Godis kvar från i påskas på jobbet - mmmm, gott! Före påsk hade jag hållit  mig ifrån godis i två månader! (Sånär som några enstaka ekologiska från Ekorren som säljes på Coop Konsum tex.)


Och nu efter 14 timmars arbetsdag så tar jag mig ett glas vin. ETT glas.. Det kan inte vara helt fördömt....


Klockan är halvtolv på natten och efter att jag slutade jobba ca kl halvelva har jag hunnit åkt med trummisen för att hämta minibuss och packat in hans trummor. Nu står bussen på min parkering. Det var riktigt kul att köra den! Och känna att  - i morgon åker jag och mitt band på spelning!


Jag skiter i att jag inte är tjugo längre och förmodligen borde oroa mig mer över att ha blivit singel igen (sedan tre veckor) och att möjligheten att skaffa familj blir allt mindre..! Nåja, lite kan jag väl fundera kring det men inte mer..ännu..


Nu ska jag förbereda lite mellansnack till låtarna.. inte så mycket men jag är så urkass på det så lite måste jag förbereda mig.


Jag är verkligen glad över att ha fått kommentarer här på bloggen förresten! Det är verkligen annat att blogga än att skriva dagbok för sig själv!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards