KilroyWasHere2

Alla inlägg den 29 april 2010

Av kilroywashere2 - 29 april 2010 23:19

Dagen har gått bra - jag har pratat med P om hur jag mår på jobbet och hon förstod så det kan bli bra...


Känner att jag är slut i huvudet och gav henne tom fel mediciner! Men jag upptäckte det och bad henne spotta ut dem... usch...


I morgon väntar samtal med chefen om lön för resan... Jag kommer att få mycket mindre än jag anser vara okej och måste ta det i morgon!


Orkar inte skriva mer nu. Är nöjd med dagen ändå, och nöjd med min insats! Det känns obegagligt att ifrågasätta men jag har gjort så gott jag har kunnat och måste nu hålla fast vid det.


Tentan i språkhistoria som jag hade kvar att göra från B-kursen som jag gick 2006/07, kom tillbaks idag också  (lyckades samla kraft att plugga och skriva den i början av april) och jag klarade den! Ett VG   


Fasiken vad skönt!


Jag läste ju C-kursen när Skrutten blev sjuk och dog, så lämnade studier och jobbet som lärare och började jobba som personlig assistent efter att ha varit sjukskriven en period. Nu försöker jag hitta en väg till ett liv jag känner jag kan må okej i.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards