KilroyWasHere2

Alla inlägg den 17 april 2010

Av kilroywashere2 - 17 april 2010 23:30

En lugn dag på jobbet som ändå gått otroligt fort. Ont i kroppen efter gårdagens ortobionomibehandling samt mensvärk      Jag har endometrios så har ont, ont och får knapra värktabletter. Läs mer om endometrios här:

http://www.karolinska.se/sv/Verksamheternas/Sjukdomar-tillstand--besvar/Gynekologi/Endometrios/



Ingen promenad idag men körde Kundaliniyoga i en halvtimme när jag kom hem från jobbet nu. Kundaliniyoga: http://www.kundaliniyoga.se/showpage.php...age.php?idPage=2


Jag har ätit nyttigt och varierat idag och ska nu dricka lite örtté.


Träffade exet också som hastigast. Det finns en längtan tillbaks men jag mådde ju inte bra med honom så jag får stå emot de känslorna..


I morgon tar jag med mig tjejen jag jobbar hos, hem till mormor på palt och fläsk. Mumma!


Tycker dagen har varit bra eftersom jag hållit mig till uppsatta hälsoplaner. Kännt mig lite låg, men det är ju bara vanligt. Ingen direkt ångest iallafall.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards