KilroyWasHere2

Alla inlägg den 12 april 2010

Av kilroywashere2 - 12 april 2010 23:11

Fy, idag har jag mått så dåligt att det nästan har varit skönt...! Jag har inte kunnat gjort annat än att jobba, vara Här-och-nu och känna att nu kan det bara gå uppåt!


Mormor ringde och bad mig stoppa två värktabletter i brorsans brevinkast på vägen från jobbet, eftersom han inte kunnat sova på länge. Hon lovade att ta ansvaret för att ringa och väcka honom i morgon också. Bra!


Jag har bäddat rent i sängen nu före läggdags och känner att på onsdag börjas det städa!


Jag har iallafall ätit nyttigt idag.. Och kännt mig lugn. Känner lite obehag över att ha tagit stor plats i fredags genom spelningen, men men.... lyssnar inte till de tankarna!


God natt!!


PS. Fy det är inte så kul att vara singel.. - men jag SKA inte gå tillbaks till honom. Jag tänker lite lita på magkänslan att jag handlat rätt.

Av kilroywashere2 - 12 april 2010 00:24

Jag följer INTE planerna....


Vaknade halvtvå idag, då mobilen dött och ej larmat. ÅNGEST.


Mitt hem är  totalt kaos och jag har kommit till det läget att jag undviker det t.o.m


Pappa ringde ikväll när jag var på middag hos moster (inkl vin), men frågade inget om hur det hade gått på spelningen i fredags. Jag hade bett honom att komma, men han ville inte och mycket riktigt så dök han ej heller upp. Förmodligen för att undvika morsan och vissa släktingar. Känns som en repris.. Besviken.


Nu ligger ca 28 arbetstimmar på 2 dagar framför mig.


Bra sömn, timmars promenader, bra samtal med moster samt bra väder får ändå räknas som delar av en bra dag, antar jag...


I morgon - ny vecka. Och jag har fått mail från vännina J som bor i Dubai som jag tänkt skriva till länge, som jag nu ska skriva till inom kort. Det är närande med bra kontakter.


Jag vet inte hur detta ska gå...............


Känner jag längtar efter exet m barn, eller bara efter närhet...?


God natt!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards