KilroyWasHere2

Alla inlägg den 23 april 2010

Av kilroywashere2 - 23 april 2010 23:45

PS. Har fått den nya registreringsskylten till bilen redan! Jag är riktigt stolt över mig själv som faktiskt ordnat detta i tid inför ombesiktningen. Och utan ångest! Jippey!


I morgon ska jag även ta ut nya antidepp-medicinen. Läkaren skulle ringa på torsdag till veckan för att se hur jag mår.


Vet att man kan må dåligt i börjannär man tar antidepp, även om jag fick känslan av att vara djupt förälskad i livet redan efter två dagar med cipralexen. Sedan avtog ju den effekten trots upptrappning i styrka, så det är därför jag byter nu . Ångesten ligger där ständigt och hindrar mig, så vi beslutade att jag skulle medicinera ytterligare en tid.


Av kilroywashere2 - 23 april 2010 22:44

Måste byta jobb, måste byta jobb, måste byta jobb...


(Jobbar som personlig assistent).



Jag är sååå trött... Har jobbat sen i förrgår morse och det har varit stenhårt tempo hela tiden förutom några timmars sömn... Flygresan blev inte av men vi lånade min pappas bil och åkte  till grannstaden och sov över i två nätter.


Shopping och åter shopping. Och när vi kom hem så var var alla nya inredningsgrejer tvunget att sättas upp, så styvfar var där och borrade och hjälpte till.


Som tur var åkte en annan assistent med som iofs inte jobbar där längre så jag fick göra alla tunga lyft...


Känner att jag måste skriva av mig...


Glad att jag har ett jobb men ...


Köpte lite kläder åt mig själv: två par leggings, en svart tunika/klänning, blekrosa kjol (använder bara kjol helt plötsligt - jag som alltid gått i jeans), svart huvtröja till lillebror, örhängen, halsband och lite annat krafs.


När jag äntligen kom hem så hade jag fått biljetten till Kay Pollak... Femhundra spänn.... Jag får se det som en investering. Och dessutom blev ju Sissela Kyles föreställning inställd så då går jag väl på detta istället!


Fy nu är jag verkligen trött. Har tagit en bärs jag hade i kylen.. Nu lite té, spikmatta och sängen! I morgon väntar kanske gym, bilmek, träffa höggravida kusinen E som är hemma på besök, middag och party med styvfar, lillebror och moster.


Har ju bestämt mig för att göra mig av med mitt gamla piano, eftersom jag köpt ett nytt, och har fått svar från moster d.y att de inte har plats för nåt tyvärr, så nu tänkte jag fråga Exet om han vill ta det. Han har ju två små flickor.... Det måste vara konstigt för dem att jag plötsligt inte finns med i bilden....


Jag är glad att det är slut men det är ju också ensamt ibland såklart.. Svårt det där...


Ha det bra alle! En liten video till min lillebror Skrutten som avslut:





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards