KilroyWasHere2

Alla inlägg den 14 april 2010

Av kilroywashere2 - 14 april 2010 12:02

Hur gör du när du städar? Vad börjar du med?


Jag diskar oftast först om det behövs, och fixar köket. Därför är det oftast rätt okej där. Och på toaletten. De ställena är likosm viktigast.


Men sovrummet då? Där har jag alltid kaos... Där som det är meningen att man ska ladda batterierna och finna ro! Så nu ägnar jag mig åt oredan här till att börja med, medan jag lyssnar på Cheryl Cole. Tror hon var på Skavlan i fredags (9/4) men har inte sett det.


http://www.youtube.com/watch?v=r8cRsvvCQRw&feature=PlayList&p=40DAD4CB925472BE&playnext_from=PL&playnext=1&index=2



..varför kommer inte videon upp bara adressen..



Aha, tack COZ!

Av kilroywashere2 - 14 april 2010 11:06

Blir gaaaalen, just som jag var på väg att avsluta ett låååångt inlägg så bestämmer sig datorn för att konfigurera uppdateringar!!!! Allt borta! VA?!!! grrrrrrr...


(Kay Pollak) Kan jag välja glädje nu..? NÄE! Jag är suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!


Precis när jag höll på att skriva om min lillebror som gick bort, så - poff! Skulle inte förvåna mig om han har nåt med det att göra! När jag skulle gå in på Smileys för att hitta nåt som skulle kunna beskriva min ilska (se ovan) så faller min blick på denna:   ! Och jag lovar att det ser ut som honom! Som Skrutten (som jag kallade honom, ej alltid så uppskattat). Han skrattade så ibland, axlarna som liksom studsade upp i takt!


Kan jag välja glädje nu...? Jo, det kan jag. Jag blev tom. glad!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards