KilroyWasHere2

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Dag 13 forts hälsorapport

Av kilroywashere2 - 20 april 2010 00:00

Oerhört trött idag men det är inte konstigt efter allt jobbande i helgen. Sov en stund på eftermiddagen


Pappa kom på förmiddagen och jag köpte delar vi behövde för att fixa lite med bilen inför besiktningen i morgon.


Jag tycker jag förhöll mig bra till hans påhopp och klander idag. Jag kunde säga ifrån utan att vi blev osams.


Sedan gjorde jag något som nog förvånade oss båda - jag satt i timmar och limmade ihop plastdelarna till det trasiga bakljuset. Fick fila och karva med kniv för att det skulle passa, och lim överallt nästan. Men med tanke på att jag inte har (haft) så bra tålamod, så är det härligt att ha genomfört det! Pappa tyckte mest det var knäppt, men lite förundrad var han kanske..


Jag är stolt över mig själv iallafall!


Han är ju väldigt schysst som hjälper mig med bilen, men ibland undrar jag om det vore bättre för mig att försöka klara det själv....


Hade även ett samtal med hon som jag jobbar hos som blev lite förbannad på mig när jag sade ifrån angående en sak. Jag är nöjd med att jag gjorde det, men fy jag mår inte bra när folk är irriterade på mig. Usch   



En liten promenad, 75 min yoga, frukt och grönt, örtté samt rött té, i övrigt. Bra.

 
 
Nadja

Nadja

20 april 2010 10:40

Mycket intressant blogg! Kommer nog kika in flera gånger.

http://nadjabrodin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kilroywashere2 - 28 juni 2011 00:27

What a day! Tack gode gud att att Å också går utbildningen, annars hade jag kännt mig helt torsk ensammen! Men efter att ha suttit lite vid datorn nu på kvällen så har en hel del sattt sig..!   Skrutten 21 år. Älskar dig och saknar dig! U and me ...

Av kilroywashere2 - 26 juni 2011 23:02

Jag har överlevt midsommar och föregående vecka. Sovit en hel del till slut. Tack och lov.   Denna vecka går jag en sommarkurs i musikproduktion. Kostar mig mycket pengar så jag hoppas att det är värt det. Jag ska göra mitt bästa!   Just i de...

Av kilroywashere2 - 7 juni 2011 10:55

Vaknade tidigt som jag har gjort på sista tiden, men lyckades somna om och sov ända till tio. Härligt. Behövligt efter gårdagens jobb då P fick åka till akuten efter att ha ramlat ur sängen under natten. Allt gick bra men det var trots allt stressigt...

Av kilroywashere2 - 5 juni 2011 03:19

is not my place to be.   T har ringt som en galning. jaq svarade en gång, sa att jag sov, vi sa hejdå men sen ringde han oavbrutet. Sade på svararen att det var konstigt att jag inte ville prata när han gick förbi mitt hus.   han villju inte ...

Av kilroywashere2 - 1 juni 2011 23:51

Jag skulle kunna skjuta studenterna.   Livet är så jvla orättvist. Varför fick inte Skrutten uppleva sin student?   Ett evigt VARFÖR? Lönlöst.   Igår fick jag massage. Kan du massera bort min ångest frågade jag Lena, massösen?   Det k...

Ovido - Quiz & Flashcards